środa, 1 lutego 2012

Amended Plans

Siemka tu Klatka ..:D
Ja już nareszcie zdrowa niestety,
 Patrycja jeszcze nie wyzdrowiała więc musiałyśmy przełożyć naszą sesje na sobotę .. no ale trudno.
 Sobota zapowiada się ciekawie mamy z Patką cały dzień zaplanowany ..
Oczywiście jak tylko wrócimy z sesji od razu do was napiszemy i dodamy kilka fotek ..
Pokarze wam teraz jak wygląda ten cmentarz na którym będziemy mieć sesje 
A OtO oNe 



 Wygląda strasznie prawda ?
No ale ciekawi nas to miejsce i mamy zamiar tam iść  ..;]
W sobotę pochodzimy z Patką po rożnych miejscach i może znajdziemy jakieś nowe miejsce które będzie ciekawe na nasze sesje ..ale to okaże się dopiero w sobotę ..:P
Bardzo  dziękujmy wam za wszystkie  komentarze a zwłaszcza za te z poprzedniego posta  ..
Jesteście super .. Do ZOBACZENIA :)

44 komentarze:

  1. OMGaraż :D
    Zabujałam się w tym ;)
    Dlaczego u mnie w mieście nie ma podobnego ?
    Czekam z niecierpliwością na zdjęcia :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cudowne miejsce ..
    chciała bym tam kiedys pójśc niestety
    mieszkam bardzo daleko od zduńskiej woli :(..
    Najbardziej zafascynowało mnie zdjęcie 2
    Czekam na zdjęcia z sesji
    Pozdro ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super też bym taki chciała w okolicy. Ale mam cmętarz ale nie straszny.A ten to wygląda mega.

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo ostatnie zdjęcie ciekawe.. wygląda trochę przerażająco. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, wygląd bloga. :D Kto wam robił ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mogłabym wiedzieć jaka? jakieś namiary czy coś ? (blog, nr gg.)bardzo mi na tym zależy bo chhce otworzyć bloga ale niewiem jak się zabrać za wygląd.

      Usuń
  6. Uuu, sesyjka na cmentarzu się szykuje jak widzę ;3
    Nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ;).

    zapr. do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie :>
    pytania i odpowiedzi:>
    zadasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarz, zdjęcia z weheartit.com ;)
    straszne fotki, ale ciekawe miejsce
    obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Grrr
    Rzeczywiście strasznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest taki straszny... ;)
    Zdjęcia można na nim fajne zrobić ;D
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę dziwnie robić sesje na cmentarzu ale mogą wyjść fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow rzeczywiście miejsce jest genialne na foty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy Wszystkim za te miłe komentarze ;D
    Zdjęcia z Sesji dodamy dopiero Jutro ;D
    POZDRAWIAMY ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. No to zapowiadają się ciekawe zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W jakim miejscu na ziemi jest taki zajebisty cmentarz? ;D
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i straszne, ale gdyby w pobliżu było takie miejsce na pewno wybrałabym się tam z koleżanką :)
    Obserwuję i zapraszam częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pokaz wlosy, jestem baaardzo ciekawa jak wygladaja! :) i moze masz jakies wskazowki, jak zapuscic wlosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czułabym się dziwnie, robiąc sobie zdjęcia na cmentarzu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo za miłe słowo :-)

    A cmentarz faktycznie wygląda strasznie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie rozdanie zapraszam :))
    http://thisismyownstyle.blogspot.com/p/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodam się do obserwatorów, może i wy odwdzięczycie się tym samym? :)
    Fajne zdjęcia, czekam na zdjęcia z tej sesji, którą planujecie ;)

    Ver0-moda

    OdpowiedzUsuń
  23. love the last photo, its like a draw

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za odwiedziny ;)
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziki Wielki Wszystkim ;D
    Pozdrawiamy Patka & Klatka .
    Dzisiaj Dodamy te Zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Po prostu kosmos !

    OdpowiedzUsuń
  27. O Boże, ja chcę tam pójść! Czemu u mnie w miejscowości nie ma takiego zajeczaderskiego cmentarza? :D Blog bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. może dlatego, że w walentynki w końcu te pary mają czas dla siebie i dla tego ich widac bardziej ;)
    ja szczerze powiedziawszy nie wychodzę często ze swoim partnerem, bo nie lubi lazic ze mna po galeriach, na zakupy, bo go to meczy, wiec w walentyki to jakas okazja, by go w koncu wyciagnac ze sobą ;D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥