wtorek, 21 lutego 2012

Children's Home and Wonderful Smiles

Siemanko ^_^ Pisze Patka :D
Łoo Matko, jak dawno nic  nie pisałam ...
Po prostu Masa Kartkówek, Sprawdzianów i wgl ogólnie mówiąc ... ;D
Ale Mam też Dobre Wiadomości - Początek Marca Wycieczka do Kina i na Lodowisko ...
Raz już była taka wycieczka Film - Listy do M - Polecam <3,
Ale Teraz sama nie wiem dokładnie na jaki film ...
No cóż, właśnie zrobiłam lekcję, bo przyszłam do Domciuu ;*
Ze Szkoły z Dziewczynami i P. Pielęgniarką byłyśmy w Łasku w Domu Dziecka :D
Było Świetnie, Gdy tak Patrzało się na Radość Tych Dzieciaków miło się robiło ^_^
Cudowne Maluchy ...
Ogólnie z Klatką należymy do Kółka i dlatego jeździmy do Łasku ...
Wpadłam  na pomysł, że skoro wypalił nam pomysł, aby jechać do Domu Dziecka,
To może uda się zorganizować do Schroniska Dla Zwierząt było by Cudnie ... <3
No cóż, ja się tak rozpisuję, a tu widzę, że tylko Zanudzam no cóż ... ;d
Jeszcze tylko Jedna Sprawa: Chciałabym Zaprosić do Zakładki pt. ''Galeria zdjęć'',
Ponieważ ostatnio robiłam kilka zdjęć i postanowiłam wrzucić kilka ;P
Miłego Oglądanka ;P
                            Patka ;D <3

14 komentarzy:

  1. wpadłam tu bo gdzies na zapytaj Was znalazłąm
    +zapraszam
    licze na obserwacje i miły komm:O

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę na lodowisko :p
    jestem Paulina nie Pati :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lodowisko! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie am to jak lodowisko. ; D
    Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe....dobry pomysł na wspólny blog....
    Zapraszam do mnie:http://historysko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. naucz się końcówków bo nie będziesz miała piątków jak mrówków

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno nie byłam w kinie :)
    Wybieram się z koleżanką na "Big Love", ale jakoś tak nas schodzi :)
    style-beauty.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Na lodowisko? A mogę z Wami xdd

    Byłam na Listy do M i też polecam :) Karolak najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. http://destroyed-future.blogspot.com/
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robienie czegoś bezinteresownie dla nnych zawsze buduje i motywuje do dalszego dzialania. I to ciepelko w ciele z radosci! bardzo dobrze ze cos robicie! Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog ;P Wpadnijcie do mnie i zapraszam do obserwacji ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. Obserwuje.
    ----------------------
    Zapraszam do obserwowania i komentowania
    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    (notka co tydzień)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥