sobota, 4 lutego 2012

Session at the Cemetery and the staircase ;D

Witajcie.! Tu Patka & Klatka ;D
Jak obiecałyśmy dodajemy zdjęcia z Dzisiejszej Sesii... <Cmentarz>
Niestety nie ma ich za dużo, ponieważ był niesamowity mróz , nie dało się wytrzymać ...
Na szczęście mamy kilka Tych zdjęć :*
Cmentarz oraz użyczyłyśmy Sobie Klatkę Schodową ;P
Zdjęcia wyszły tak :



















Te Drzewa wyglądają Cudnie :** - Jakoś inaczej :P
Jeżeli chcecie zobaczyć większe musicie na nie nacisnąć xx:*
Mamy więcej, lecz nie dodamy ich wyszły kiepskiej jakości ;d ...
Obiecujemy, że kiedy się ociepli wybierzemy się tam ponownie...
I Dostarczymy Wam pełną galerie zdjęć .. ;d
Wpadłyśmy na taki pomysł, aby założyć nową zakładkę na  zdjęcia ...
Tylko chciałybyśmy dowiedzieć się co o tym myślicie ... :D ... <3
Jeżeli Chcielibyście dowiedzieć się jak wyglądamy wstawimy wam nasze zdjęcia xd
Oczywście nie z dzisiejszej sesji .... Było nam Zimno, a na Klatce Schodowej wyszły Śmiesznie ... xd

Klatka:














Patka:
















  Klatka - Jak byłyśmy na Festynie ;P
  Patka - Jak Szykowałam się do Klatki ;P

Nie są Zbyt Cudne, ale nam się nawet podobają ... :D
 A tak PS. Chciałybyśmy Wam SERDECZNIE Podziękować za komentarze w szczególności do poprzedniego Posta... Jest ich ponad 40 .!
Przebiliście Się <3
Jesteśmy z Was Dumne <33
Cieszymy się, że są tutaj takie osoby jak WY xx:*
A Tym Czasem My już  Uciekamy Pa ;**

38 komentarzy:

  1. Oczywiście, że ograniczenie i właśnie dlatego nie powinno się z takimi ludźmi dyskutować na dany temat, ani tym bardziej próbować ich przekonać, że są w błędzie..

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za pozytywny komentarz;)) będzie mi miło jak bedziecie obserwowac mój blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog :D
    zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  4. No dziewczyny niezłe miejsce wybrałyście na tą sesję, a skoro zdjęcia wyszły kiepskie, to w takim razie najzwyczajniej nie był to wasz dzień, następnym razem się uda :) Ładnie wyglądacie, czekam na fotki :)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne tło. jestem fanką panterek i zebr :D Mam małe pytanie. Dlaczego Klatka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania prosimy zamieszczać w zakładce zadaj Pytanie ;d
      Opowiemy Później musimy już iść ;D ...

      Usuń
  6. Wszystkie zdjęcia mają jakiś swój urok ale trzecie jak dla mnie jest najlepsze.
    Ma w sobie to co mi się najbardziej podoba w zdjęciach.A niesamowity efekt dają drzewa.
    Tak jakby falowały xD
    Cmentarz i klatka schodowa:)
    Strach pomyśleć co jeszcze wpadnie wam do głowy hehe
    Pozdrawiam i zapraszam:http://opowiesci-opowiastki-opowiadanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia ;) Wasz nagłówek jest genialny ^^ Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz ;) fajne zdjęcia. Tylko troszkę te duże litery w środku zdania zaburzają mi odbiór :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. EEE mi by nie przyszło do głowy robić zdjęć na cmentarzu , ale ok ... :D
    świetny blog , zapraszam do mnie :
    http://vestebulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog ;)

    zapraszam w końcu do mnie ! :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Cmentarz - bardzo nietypowe i oryginalne miejsce na robienie photos. Zdjecie z zydowska tablica jest urocze ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog, dodaje do "odwiedzanych", zapraszam do siebie ^^ ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. + obserwuję Was, liczę na rewanż ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym mieć taki cmenatrz w okolicy ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Klatka - śliczne zdjęcie.
    a co to za hoby robienie zdjęć na cmentarzu? O.o

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są rewelacyjne ! ^^
    Obie jesteście śliczne :*
    Dziękuje za tak miły komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miły komentarz. ;)
      świetny blog.

      Usuń
  19. ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. spoko zdjecia. obserwje i zapszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję ;D
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia :)
    I wgl bardzo ciekawie piszecie, wydaje mi się, ze tworzycie bardzo zgrany duet.
    Oby tak dalej ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne zdjecia! bardzo podoba mi sie wasz nagłówek!<3

    OdpowiedzUsuń
  25. to miejsce nocą musi wyglądać przerażająco ;o
    te drzewa wyglądają świetnie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuje za odwiedziny.
    Twoja opinia jest dla mnie naprawde ważna.
    A co do fotografii to mamy wiele wspólnego ponieważ również kocham fotografować!
    A twoje (wasze) zdjęcia są genialne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (na blog o tej samej tematyce)
    http://lena-fotki.blogspot.com/
    (jeśli jesteście złe za link mojego bloga i uwazacie to za spam to bardzo przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Nie ma Za Co ;D - To My Dziękujemy <33 ^_^
      Oczywiście, że Zerknę. ;D
      Patka.

      Usuń
  27. Bardzo fajny blog i ciekawe zdjęcia :) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia fajne , tańczycie?
    u mnie nowy post , zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ciekawy blog !
    fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥