poniedziałek, 30 stycznia 2012

A Nightmare ;c

Hey tu Patka ;d
Nie mam dzisiaj nastroju :c - I nie będę mieć coś długo :C
Jestem chora tak więc byłam dziś trzeci raz u lekarza - Nie mogę wychodzić z domu aż do Piątku ;c
Nie wychodzę od poprzedniego Tygodnia.
Prawie Dwa Tygodznie w Domu :C Nie wytrzymam tyle :c
I Dlatego dzisiaj cały dzień postanawiam leżeć pod kocem, pić malinową herbatkę i oglądając lub czytając.
No i sesja z Klatką odpada, w dodatku prze ze mnie :C Wybacz <33,
Ale ja nie tylko o tym ;D
Wczoraj z młodszym bratem świrowaliśmy w kuchni robiliśmy różne Dania ;d
Przyszedł mi do głowy jeden wymysł. Mianowicie Przystawka :D
Potrzebne mi były Tylko : pomidory, kapusta pekińska i sól :*
A oto ona :





HaHa.! Może i nie jest to za genialne Dzieło i nie zawiera wiele czasu , ale smakowało <33
Robiliśmy również Deser, ale zapomniałam zrobić zdjęcia :D
Mój brat stłukł oczywiście pokrywkę od takich pojemniczków ;P
Zawsze coś odwinie i popsuję ;D ...
W tej Chwili jem sobię paczkę Crunchipsów Paprykowych ;d
Kolejne zdjęcie:


A ja idę jeszcze posiedzieć na necie Pozdrowienia Dla Was Pa ;** ♥

21 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia Patko ;)
    PS. Daria1698 z gsm ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrowia ;)
    Ładnie wyglądała ta przystawka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za gratulacje;*
    też robię taką sałatkę, dodaję jeszcze tylko paprykę i ogórka;D
    zdrówka życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia !
    Mmmm pyszne te danie !
    Smakowicie wygląda !
    Nijami z gsm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej ;*
    dobre musiały być te dania ;d
    tak wgl to fajny blog i ladny szablon ^^
    pzdr i zapraszam na mojego bloga ;)
    Orginalna x3 .

    orginalnax3.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;D Będę zaglądać.
    P.S. To danie wygląda apetycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog :>
    Będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog !
    http://wszystko-jest-kolorowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna przystawka :)
    Mi dzisiaj też się nudziło i zaczęłam robić sobie sałatkę z sałaty pomidora ogórka zielonego;d,sera,szynki itd. ;)
    ii też smakowało hyhy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatka wygląda bardzo smacznie! Aż ślinka leci xD Zapraszam na http://galopem-przezzycie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, wygląda pysznie ;D

    ~ .Love.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś zrobić sałatkę :)
    Zdrowiej w takim razie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, będę wpadać z każdą nowością ;)
    Zachęcam do dołączenia do szlachty :)(obserwatorów) na mym blogu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam uwielbiam ta sałatke :)

    blog b.ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Do sałatki można by dodać sos czosnkowy wtedy jest lepsza :) Próbowałam już i polecam ;p

    Jak będziesz miała jeszcze jakieś "napady kulinarnego szaleństwa" to szybko to dodaj tutaj ^^ I konieczne napisz mi gw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HaHa..! <33 Spoko. Ślicznie Dziękujemy Wam za Komentarze. Patka.

      Usuń
  16. Macie świetny blog <33 Oby tak dalej ;PP

    Crazy! C-: z gSm.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥