sobota, 28 stycznia 2012

A Warm Blanket And Tea ;*

Siem.. ;* Pisze Patka <3
Nareszcie Ferie :D Strasznie się Cieszę :*
Chociaż niestety złapała mnie choroba ;C - Klatkę niestety też :D
Właściwie Dzisiaj zaczynają się u nas Ferie xx;**
Tylko jest jedna wada: U Nas Prawie Brak Śniegu :C
A Miałyśmy Plan wybrania się na Narty :D
Ale wszystko Przed Nami :D
Może Kino - Sieradz :P , Lodowisko ? Hmm..? - Musimy Tylko Wyzdrowieć ;D
No i Czas na Nowe Miejsce Na Sesje <3
Ogólnie to mój Piesek Wyzdrowiał - Chory był :C Ale jest już OK <Mój Juniorek;*>
Z Niecierpliwością Czekamy na Wiosnę <33
I Mamy Dla Was Serdeczną Prośbę : Jeżeli macie wolną chwilę, Zapraszajcie Znajomych, Kuzynów,Przyjaciół na naszego Bloga :D Jak widzicie, nie zawiera chwilowo Dużo Komentarzy jak i obserwatorów. Zmieńmy TO.! A zmienić możemy to wyłącznie z Waszą POMOCĄ.! :P
Do Dzieła ..! ♥
Niestety ostatnio nie zrobiłam żadnych Zdjęć Więc musicie zadowolić się tym z internetu :P
Ja Spadam pod Kocyk do Herbatki i TV :P
A tak Ps. Lubicie Taniec Rządzi.? - Ja Kocham :D
HaHa.! ♥ Bye... ;*

11 komentarzy:

  1. oglądałam kilka razy Taniec Rządzi ale nie lubię tego serialu ;p ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia; ) Też już mamy ferię ! ^__^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę psiakowi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki;)
    a to moja mama sobie kupowała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądam 'Taniec Rządzi' ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia Tobie Klatce i Twojemu Pieskowi.
    Fantastyczny blog kreatywny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę zdrowia ;)
    też mam ferie ;d
    pzdr ^^

    orginalnax3.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja,jak bardzo bym chciała ferie. A tu u nas trzeba czekać, na ten wymarzony czas aż do 13 lutego. Wy to macie dobrze w tym roku.
    Blog fajny życzę powodzenia i wytrwałości w pisaniu. Postaram się zaglądać.
    Pozdrawiam http://somethingsee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥