sobota, 28 stycznia 2012

Our session.

Siemka tu Klatka :)
Ja już zdrowieje jeszcze tylko ten nieznośny katar :)
Mam nadzieje że Patka też wyzdrowieje.. We wtorek mamy iść na naszą ,,sesje zdjęciową " na cmentarz żydowski to naprawdę bardzo ciekawe miejsce gdy tam się jest czuje się jak by było się w innym świecie.. cudowne uczucie .. Moje i Patki ulubione miejsca to Tory i Cmentarz Żydowski zawsze robimy sobie ta fajne zdjęcia .. Oczywiście wrzucimy jakieś zdjęcia z naszej sesji na bloga żebyście mogli zobaczyć to ciekawe i zabytkowe miejsce.. Zduńska Wola może nie jest zbyt dużym miastem ale tez jest tu kilka ciekawych miejsc..
A wy macie jakieś ulubione miejsca . jeżeli tak napiszcie w komentarzach z chęcią przeczytamy :D
Pozdrowienia dla was :D

Do Zobaczenia...

14 komentarzy:

  1. Nooo...Klatka wracaj szybko do zdrowia.!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałabym się iść na sesję na cmentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uu.. cmentarz. ja bym się też bała.
    wracaj do zdrowia : )
    fajnie tu... obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki ^^
    oczywiście obserwuję i liczę na rewanżyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się boje cmentarzy!!!nigdy bym tam nie poszła (chyba że w dzień zmarłych) gratuluje odwagi!!!ŻYCZĘ SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA!!! A I JESZCZE DODAM ŻE FAJNY BLOG.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za miłe słowa na moim blogu ;)
    Życzę udanej sesji ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia na torach zawsze wychodzą świetnie :) na cmentarzu jeszcze nie próbowałam, także jestem ciekawa jak wam to wyjdzie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym okresie to chyba każdy ma katar;/
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej, zdrowiej ! ^^
    Blog jest rewelacyjny, dobra robota dziewczyny ! :D
    Obserwuję, liczę na to samo z Waszej strony :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrowia! :)

    Zapraszam na mojego bloga, został założony dopiero dziś:
    http://queen-in-world-books.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam kilka ulubionych miejsc.. ;)
    heh jeszcze nigdy nie miaolam sesji na cmentarzu ;D
    i zdrowia życzę ! ;* ;D

    dzięki za komentarz ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, świetny blog ;] ja osobiście nie mam nic do cmentarzy, ale raczej za dobrze się nie nich nie czuje xD A co do ulubionych miejsc, to chyba w moim przypadku dom ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog-obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog : )
    Obserwuje i licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥