piątek, 27 stycznia 2012

Finally holidays.

Siemka tutaj Klatka :D
Sorki ze tak długo nie pisałam ale nie miałam czasu ..
Teraz już są ferie nareszcie ..
Oby tylko spadło więcej śniegu bo co za zima i ferie bez śniegu ..
Podobno szykują  lodowisko już nie mogę się doczekać
Bardzo lubię jeździć na łyżwach  .. A wy ?
No i oczywiście nie obejdzie się z moimi szaleństwami z Patką..
To na pewno będą udane ferie a wy co planujecie robić na ferie ?, a  może gdzieś wyjeżdżacie ?
Napiszcie co robicie w ferie bo być może ktoś z naszych czytelników nie ma pomysłu co robić, a wy mu podpowiecie . Kto wie?..

6 komentarzy:

  1. Hej. Macie bardzo fajnego bloga. To ja Daria1698 z gsm;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. To ja Isabell2 z GSM :P. Fajny blog, a co do ferii to proponuję wypad z rodzinka lub przyjaciółmi na narty, łyżwy, do kina, czy na kręgle lub po prostu na zakupy. Można się jeszcze spotkać u kogoś w domu pograć w gry planszowe (polecam Twistera :)), zorganizować karaoke, itp.

    Moje ferie zaczynają się dopiero 13 lutego! Mam nadzieję, że dobrze będę się bawić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog; ) Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej tu London6 z GSM
    super blog ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemka tutaj Miska100 ze Smeet macie super blog ..
    na ferie proponuje np łyzwy narty kino kręglę zakupy (lepienie bałwana jak jest śnieg) .. i jeszcze raz super blog
    PoZDROO :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka swietny blog od dzisiaj będe go czytała codziennie licze na takie fajne posty jakie są dotychczas:P
    PS. to ja KrÓliCzEK71 z iDolina

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥