piątek, 20 stycznia 2012

A successful week ..!

Siemka ;d Tutaj Patka xx ;*
Po raz Drugi Wybaczcie - Ostatnio Mało Czasu ;d
Postaramy się pisać częściej ;d.
Ostatnio wgl, tyle nauki, obiecałam rodzicom, że się wezmę za nią ;d
Jak na razie idzie Dobrze 5 z Polaka xd
A Wgl to Ostatnio szalejemy w szkole do piosenki : 
Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego
Tańczymy ;d Śpiewamy ;d Śmiejemy się ;**
Zwłaszcza Przed Szkołą  ;D,
Ostatnio Dziewczyny Mnie nagrywały ;D Cała piątka ;d Prześmieszny Widoczek ;d Ale w Sumie byłam w Małym Centrum ;d
Dziewczyny I Love <33
Ok, a Co tam u Was?
Niedługo Ferie<Wreszcie> ;***
Gdzie się wybieracie ;d;d
Ja Może na Narty, a resztę  Ferii w Domciuu <33
Po za tym Klatka Przyjeżdża do Babci i Dziadka będziemy miały blisko ;d
I Nasze kochane Odwalaanko ;P
Ogólnie Dzisiaj Tańczyłam Tzw. <Mój Taniec> - Szybki ;d Różne Ruchyy ;d
I Dziewczyną się Podobał :D
Po powrocie ćwiczyłam go w domu, i układałam Fajny teledysk do niego ;d
A wkrótce napiszę Wam ułamek mojej Piosenki <33
Liczę, że się Spodoba ;d 
A Tak W ogóle to chodzimy co jakiś czas z Patką i Julką do Przedszkola we Czwórkę ;P
<Ja>,Klatka,Julka, <Patka lub Natka> ;33
Bawimy się  z Dziećmi , Organizujemy zabawy, Czytamy i takie tam ;D
Przedszkolanka dała nam jakiś Formularz, Dzięki którym będziemy 
miały dodatkowe punkty na świadectwie ;P - Fajnie ;D
A to kilka Małych Zdjęć Z Przedszkola :





Te różyczki z Liści robili Nasze zdolne Przedszkolaki..! ;*
Zdjęcia Słabe, gdyż robione z Telefonu ;d Zamazane troszkę <33 ;P
Następne będą Lepsze <33
A tym czasem muszę się z Wami pożegnać xxx ;33 Byee
                                                                                          Wasza   Patka ;d

3 komentarze:

  1. ejjjj.... my na obozie robiłyśmy identyczną gwiazdkę jak na zdjęciu.
    P.S. ale blog spoko ;P
    Zwola;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ładne różyczki ;D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥