niedziela, 15 stycznia 2012

Mój pies i ..Wielka orkiestra światecznej pomocy, Nareszcie zima

Siemka tu Klatka
Pokaże wam teraz mojego psa ..
Nazywa się SiSI  i w lipcu bedzie miała 2 lata .. jest rasy ratlerek a oto ona..
To była niedziela .. w naszej szkole była dyskoteka .. poszłam tam ze Styśką spotkalismy tam paru znajomych  było super .. jeden z naszych kolegów kupił sobie różową czapkę z wielkim pomponemna na kiermaszu szkolnym .. po dyskotece była licytacja rzeczy. A my poszlismy do ,,kawiarenki szkolnej" na ciasto i herbatę czekalismy na swiatełko do nieba które zaczynało się o 20:00 puszczaliśmy kolorowe lampiony i fajerwerki było super ! Mam nadzieje ze za rok bedzie jeszcze fajniej .. bo z Patką

Nareszcie spadł śnieg bardzo długo na to czekalismy mamy nadzieje z Patka że na ferie takze będzie snieg .. beda to super ferie ..


4 komentarze:

  1. Ślicznego masz pieska :))
    Obie macie śliczne ;))
    No ja też lubię zimę,
    to moja ulubiona pora roku.

    crazy9488

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE WY MACIE SŁODKIE PSY ;]
    JA BARDZO LUBIE PSY JESTEM NAWET WOLONATRIUSZKĄ W SCHRONISKU WE WROCŁAWIU :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pieski... Słodki jest ^.^ Ale nie wysyłaj mi gW z linkami, ok? ;]



    Gossip

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny piesek klatka,do tego ładne imie sisi bomba blog.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥