wtorek, 14 lutego 2012

Valentine's Day and Absence ;*

Hey ;3 Tu Patka ... ;D
Wybaczcie, że nie pisałam dość długi czas, ale mam internet na limit ...
Czyli gdy go wyczerpę w miesiącu szybko to internet mi tak wolno chodzi, że nie da się strony otworzyć ;c ...
I Muszę czekać do 13 - każdego miesiąca, jeżeli ten limit wyczerpę .... ;c
Ostatnio żadko mi się to Zdarza .... - Na Szczęście ;D
No cóż szczerze nie mam o czym pisać ...
Chciałam tak coś Dla Was Machnąć <3
Jestem Szczerze zawiedziona, ponieważ w ostatnim poście dostałyśmy jedynie 3 komentarze,
z czego 1 z nich musiałam usunąć, gdyż nie był on za miły ....
Przecież ostatnio szło tak Dobrze... ;D 30/40 coś komentarzy .... ;P
Było Super..! Ale nasza nieobecność chyba robi Swoje ...
Oczywiście Od Jutra Wezniemy się za Czytanie, Odpowiadanie i Odwiedzanie Waszych Blogów. ;D
 I Jeszcze Raz Wielkie Przeprosinki od Nas ;d ...
Postanowiłyśmy z Klatką, że mniej więcej co 2 dni będziemy dodawały posty ^_^ ; ...
Chociaż może będą jakieś trudności, ponieważ pierwsze dni po Feriach i już zapowiedziane Sprawdziany i Kartkówki ... Koszmar ;c ... ;d Jest Jeden Plusik w Czwartek nie mamy 2 Anglików ;d
Na szczęście są 2 WF ♥
A Wy jaki Przedmiot najbardziej Lubicie.?
Zdjęcie, co Prawda z Internetu, ale jest całkiem Fajne ;

A tak PS. Dziś Walentynki dostałyście jakąś .?
Idę Na Kolację, Obejrzę Coś i Położę się Spać .... <3
                                                Papatki .... <3 Patka. **

14 komentarzy:

  1. Niezła grafika, lubię taki klimat. Ja lubię język polski, angielski, oraz muzykę, ewentualnie plastykę :)

    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że zostawisz jakiś komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie. ;)
    Moje ulubione przedmioty to matematyka, fizyka, wf. Wiem, wiem, mało kto lubi matematykę i fizykę, ale ja po prostu mam taki umysł :D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w klubie, też mam internet na limit ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. noo. ja ostatnio tez nie miałam czasu wchodzić na bloga. :( i spadły mi komentarze. ale nie wejśća, wejścia zostały tka jak były, a komentarze spadły :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię w-f,niemiecki i angielski. dostałam 4 walentynki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie obchodzę walentynek:)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Obchodzę walentynki :) Spóźnione życzenia ...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię WOS i j.angielski ;D
    Dzięki za miły komentarz (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten obrazek genialny!
    super bloog:)

    Może będziemy obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny obrazek ! :)
    Ja najbardziej z przedmiotów lubię polski, historie i biologię, może to dziwnie zabrzmi, ale nienawidzę w-fu ^^
    Ja dostałam 3 walentynki :>

    OdpowiedzUsuń
  11. dostalam jedna. uwielbiam chemie

    OdpowiedzUsuń
  12. wasz blog jest beznadziejny co to ma w ogóle być żal mi was

    OdpowiedzUsuń
  13. Słuchaj Po Pierwsze to Przeczytaj Regulamin, ponieważ tam pisze jakich komentarzy nie chcemy tutaj widzieć ... Po za tym, jeżeli nie podoba Ci się Nasz Blog, to po co komentujesz.? Albo Obserwujesz.? Jasne, że liczymy się z zdaniem innych, ale mogłabyś napisać co ci się w nim nie podoba, a nie wyzywać nas i blog ...
    Dla Reszty : Dzięki Miłego Czytania <3
    Patka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękujemy za KOMENTARZE ;D
Są świetne..! - Bo są Od wyjątkowych osób.
Każdy z nich jest czytany oraz Doceniany ;P
Ale prosimy nie przesyłać obrażających nas komentarzy oraz typu jedna lepsza od drugiej xd
POZDRAWIAMY Patka & Klatka ♥